پاندورا سرویس استریم موسیقی خود را معرفی کرد

فعالیت پاندورا برای توسعه‌ی یک سرویس استریم موسیقی، یک فعالیت پنهان و پیچیده از سوی این کمپانی نبود. پاندورا پس از آنکه Rdio ورشکسته را تصاحب کرد، درصدد عرضه‌ی رقیبی برای سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای بود. حال پاندورا سرویس استریم موسیقی خود را با نام Pandora Premium رونمایی کرده است. هرچند از نظر ظاهری این سرویس استریم موسیقی به Rdio شباهت دارد؛ اما پاندورا تجربه‌ی چندین ساله‌ی خود در زمینه‌ی شناخت از کاربران در گوش دادن به موسیقی را به کار گرفته است تا از این طریق بهترین پیشنهادهای ممکن را برای یافتن موسیقی دلخواه در اختیار کاربرانش قرار دهد.

تیم وسترگن، مدیرعامل پاندورا معتقد است این کمپانی اولین سرویس شخصی استریم موسیقی را راه‌اندازی کرده است. وی در اثبات ادعای خود شماری از ویژگی‌های پاندورا پریمیوم را در جریان برگزاری مراسم معرفی این محصول نشان داد.

رونمایی از پاندورا پریمیوم پس از ماه‌ها تلاش توسط این کمپانی به‌منظور انجام تغییرات در ساختار خود کمپانی و سرویس‌های ارائه‌شده، به بار نشسته است. برای مثال، پاندورا تغییراتی در سرویس پلاس ایجاد کرده است. این سرویس با پرداخت ۵ دلار به‌صورت ماهیانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با پرداخت آبونمان ماهیانه، کاربران دیگر شاهد پخش آگهی‌های تبلیغاتی نخواهند بود. همچنین شماری از ویژگی‌ها برای استفاده‌ی آفلاین نیز به این سرویس اضافه شده است.

پاندورا اطلاعاتی در خصوص اینکه پاندورا پریمیوم با چه قیمت و چه زمانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، ارائه نکرده است. انتظار می‌رود این سرویس در فصل اول ۲۰۱۷ برای عموم کاربران عرضه شود. همان‌طور که گفتیم؛ پاندورا به هزینه‌ی استفاده از این سرویس اشاره نکرده است. اغلب سرویس‌های استریم موسیقی با آبونمان ۹.۹۹ دلاری به کاربرانشان سرویس می‌دهند.

پاندوار پریمیوم را باید ترکیبی از طراحی و ظاهر کاربرپسند سرویس Rdio با تجربه‌ی عظیم پاندورا در زمینه‌ی ارائه‌ی سرویس موسیقی بدانیم. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ این کمپانی در آینده‌ی نزدیک جزئیات بیشتری از سرویس خود ارائه خواهد کرد.