گوگل از پروژه «دقیقه جادویی» رونمایی کرد

ساعت های هوشمند اوضاع چندان مساعدی در بازار ندارند. بسیاری این گجت ها را تحول بزرگ آینده می دانستند، اما در چند سال گذشته این محصولات هرگز از طرف کاربران جدی گرفته نشدند و حالا کار به جایی رسیده که برخی تولید کننده ها به فکر خروج از این بازار افتاده اند. گوگل اما قصد دارد با راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی ویدیویی در آستانه تعطیلات کریسمس، خریداران بیشتری را به این بخش از بازار بکشاند.

غول جستجوی اینترنتی نام این کمپین را «پروژه دقیقه جادویی» یا (The Magic Minute Project) گذاشته و قرار است در طی آن گروهی ۳۰ نفری از قشرهای مختلف مردم مجموعه ای از ویدیوهای یک دقیقه ای را در توصیف اهمیت زمان برای انسان ها به تولید برسانند.

در این ویدیوها به صورت مستقیم به قابلیت ها و ویژگی های Android Wear یا ساعت های هوشمند اشاره نمی شود، بلکه هرکدام از شخصیت های حاضر در آنها در حین انجام کارهای مورد علاقه خود یکی از ساعت های هوشمند اندرویدی را نیز بر دست دارند و گاهی برخی کاربردهای آنها را به نمایش می گذارند.

از پوشیدنی های حاضر در این ویدیوها می توان به زن واچ ۳ ایسوس، ساعت اکسس مایکل کروس، نسل دوم موتو ۳۶۰، هوآوی واچ و ساعت هوشمند Urbane ال جی اشاره کرد.

علاوه بر ۳۰ ویدیوی ارائه شده، گوگل از همه کاربران دعوت کرده تا آنها نیز دقیقه جادویی خود را بسازند و آن را برای کمپانی ارسال نمایند. همه این ویدیوها به مرور در وبسایت اختصاصی این کمپینقرار خواهند گرفت.